.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
توسعه هوشمند سازی راههای پایتخت
4 دستگاه دوربین نظارتی تصویری ، در آزاد راه تهران -شمال نصب می‌شود.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
اسامی شهدای اصفهانی حمله تروریستی زاهدان+جزئیات تشییع
اسامی شهدای حمله تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران که مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بودند اعلام شد.(ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : عزمی جدی در نمایندگان استان برای بهره مندی از ظرفیت مدیران توانمند و پرشمار مازندرانی وجود ندارد و باید همچنان منتظر واردات مدیر از استان های دیگر ، حتی برای دستگاههایی همچون « راه و شهرسازی » که بدلایل خاص ضرورت بکارگیری مدیران بومی در آن قطعی است وجود ندارد ..... مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران از « ایلام» آمد !
شمال نیوز : عزمی جدی در نمایندگان استان برای بهره مندی از ظرفیت مدیران توانمند و پرشمار مازندرانی وجود ندارد و باید همچنان منتظر واردات مدیر از استان های دیگر ، حتی برای دستگاههایی همچون « راه و شهرسازی » که بدلایل خاص ضرورت بکارگیری مدیران بومی در آن قطعی است وجود ندارد .....(ادامه)
شمال نیوز : وزیر راه و شهرسازی طی حکمی ،  محمود ذوالفقاری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهر سازی مازندران منصوب کرد ..... سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : وزیر راه و شهرسازی طی حکمی ، محمود ذوالفقاری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهر سازی مازندران منصوب کرد .....(ادامه)
همه ردشدگان؛ از بازرگان و هاشمی تا احمدی نژاد
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران در مجموع پنج هزار و 364 نفر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این میان پنج هزار و 207 نفر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند. (ادامه)
ناگفته‌هایی از رد‌صلاحیت آیت‌ الله هاشمی
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با ویژه نامه نوروزی «روزنامه ایران» توضیحاتی درباره جلسه بررسی صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 92 ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز: اگرچه پرتقال‌های وارداتی از مصر و ترکیه، سفره‌های هفت‌سین را رنگارنگ کرده اما این روند، باغداران مازندران را در شب عید خون به دل کرده است.
پرتقال یخی مصر و ترکیه معضل جدید نوروزی/ دلال ها مشغول کارند
شمال نیوز: اگرچه پرتقال‌های وارداتی از مصر و ترکیه، سفره‌های هفت‌سین را رنگارنگ کرده اما این روند، باغداران مازندران را در شب عید خون به دل کرده است. (ادامه)
انبار باروت در شهرهای مازندران/ دست آتش نشانان به برج ها نمی رسد
رواج بلندمرتبه سازی و نبود امکانات متناسب با اطفای حریق، شهرهای مازندران را به انبار باروتی تبدیل کرده که هر لحظه احتمال حادثه در آن وجود دارد.(ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
بسته شدن جاده هراز
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از بسته شدن جاده هراز خبر داد.(ادامه)
محورکندوان باز و هراز بسته است
محور کندوان ساعت 3 بامداد امروز باز شد اما محور هراز هم چنان بسته است. (ادامه)
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود. معروف‌ترین چهره‌های درگذشته سال ۹۴
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نامش مازندران و دیار همیشه بهشت و گردشگرپذیر، برندش ملی و بین المللی اما امکانات و زیرساخت‌هایش برای مواجهه با مسافران میلیونی، قدیمی، سنتی و اولیه است..... مازندران استانی ملی با امکانات محلی !
شمال نیوز : نامش مازندران و دیار همیشه بهشت و گردشگرپذیر، برندش ملی و بین المللی اما امکانات و زیرساخت‌هایش برای مواجهه با مسافران میلیونی، قدیمی، سنتی و اولیه است.....(ادامه)
مانور پاکسازی حریم راههای مازندران برگزار شد
ساری - مانور پاک‌سازی و زیباسازی حریم راههای استان مازندران به‌صورت نمادین با حضور استاندار در جاده خزر آباد – فیروز کنده ساری برگزار شد.(ادامه)
ارابه‌های مرگ در جاده‌های مازندران
(ادامه)
ارتفاعات مازندران سفیدپوش شد
بارش برف ارتفاعات مازندران را در دومین ماه پاییزی سفید پوشش کرد.(ادامه)
تمامی راه های ارتباطی غرب مازندران بازاست
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به خسارت های ناشی از بارندگی شدید به بخش راه گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های ارتباطی غرب استان باز است. (ادامه)
سرپرست راه و شهرسازی شهرستان نور منصوب شد
(ادامه)
هراز باز شد
(ادامه)
۷ شهرستان مازندران درگیر سیل هستند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از بروز خسارت ناشی از سیل به بخش های مختلف در هفت شهرستان استان خبر داد. (ادامه)
بازگشایی قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال از سمت تهران به مازندران بازگشایی شد.(ادامه)
جاده هراز فردا بازگشایی می شود
وی با یادآوری تعطیلات پیش رو گفت: با تلاش راهداران معبری از میان انبوه واریزه کوهی ایجاد شده تا در این چند روز تعطیلات خودروها بتوانند در این مسیر تردد کنند.(ادامه)
رودخانه های مازندران کانال فاضلاب شدند
(ادامه)
شمال نیوز : به هرروی به نظر می رسد حل مشکلات و معضلات ساکنان پروژه های مسکن مهر استان ، در هر صورت بر عهذه اداره کل مسکن و شهرسازی مازندران بوده و انتظار می رفت حیدر نوروزی در اولین حضورش در جمع رسانه ها خبرهای خوشی را اعلام می کرد که چنین نشد و بازهم حرف های تکراری و شعاری نصیب مردم شد ! نوروزی : 8 پروژه مسکن‌مهر مشکل‌دار در مازندران وجود دارد!
شمال نیوز : به هرروی به نظر می رسد حل مشکلات و معضلات ساکنان پروژه های مسکن مهر استان ، در هر صورت بر عهذه اداره کل مسکن و شهرسازی مازندران بوده و انتظار می رفت حیدر نوروزی در اولین حضورش در جمع رسانه ها خبرهای خوشی را اعلام می کرد که چنین نشد و بازهم حرف های تکراری و شعاری نصیب مردم شد !(ادامه)
جاده چالوس بازگشایی شد
جاده چالوس به طول 160 کیلومتر یکی از مهم ترین مسیرهای ارتباطی تهران و کرج به شهر چالوس در غرب استان مازندران است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.